.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت:"آشوراده" جزیره منحصر به فرد شمال کشور است

استاندار گلستان گفت: جزیره آشوراده یک جزیره منحصربه فرد در شمال کشور و دریای خزر است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر، جواد قناعت عصر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح های بندرترکمن افزود: باید در کنار حفظ مسائل زیست محیطی، از ظرفیتهای گردشگری این جزیره در جهت پیشرفت، آبادانی و ایجاد اشتغال در منطقه نهایت استفاده برده شود.

وی تصریح کرد: در این خصوص کارهای مطالعاتی و جانمایی صورت گرفته و در آینده ای نزدیک شاهد یک تحول بزرگ در صنعت گردشگری استان و منطقه خواهیم بود.

استاندار گلستان گفت: استان گلستان در کنار اینکه قطب کشاورزی و شیلات است می تواند با توجه به پتانسیلهای بسیار بالا یکی از بزرگترین مراکز گردشگری کشور باشد.
وی افزود: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مرکز پرورش ماهیان خاویاری و خاویار کشور هستیم که در کنار جزیره آشوراده با دارابودن امکانات بسیار خوب اقامتی و تفریحی می تواند یک مجتمع بسیار عالی برای اقامت باشد.

قناعت اظهار داشت: خدا را شاکریم در این پروژه بزرگ در خدمت یک سرمایه گذار بومی هستیم که دارای توان و انگیزه بسیار بالا جهت ارائه کار و اتمام پروژه است که در هفته دولت سال 91 فاز اول آن به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه فاز اول این پروژه ظرفیت تولید 25هزار تن خاویار و 800 تن گوشت ماهیان خاویاری را داراست، عنوان کرد: این مرکز قابلیت ارتقا در دو الی سه فاز را دارد.

استاندار گلستان تأکید کرد: برای اینکه در روند اجرای این پروژه تسریع شود کمیته ویژه ای با محوریت معاونت امور عمرانی استانداری، مدیران دستگاههای استانی و مدیران مرتبط شهرستانی تشکیل می شود تا کارها با سرعت بیشتری روند اجرایی خود را طی کند و از سرعت قابل توجهی برخوردار شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.